2-3 gün önce dogum sancısı gibi bir krampla hastaneye gittim kan idrar ultrason verdim. İdrar sonucu cıkmadı, kanda enfeksiyon yok. Rontgende böbreklerde kum cıktı. Doktor progestan fitil ve magnezyum verdi. Ne yapmalıyım süreçte ? Kanama vs cok sükür hic olmadı inşallah olmaz. Hareketlerim nasıl olmalı ne tüketmeliyim. 14 haftalıgım mesela alkolsüz anne birası icsem malt içecek belki iyi gelir idrarla atarım. Önerilerinizi bekliyorum 💕