Ben bebeğimi memede uyutuyorum hep memede uyuttum bazen doyunca beşiği koyup poposunu pışpışladım. Şuan 3 aylık memede uyuyor karnı tok olursa altı temiz olursa 5 dk emzirip beşiğe koyup pışpışlıyorum. Zaten sürekli huyları değişiyor. Bir günü bir gününü tutmuyor 40 ından sonra gerçekten çok değişiyor. Bazen benim bebeğim ayakta gezerken dik bir pozisyonda emmek istiyor yatmak istemiyor. Çok şaşıracağınız huyları olacak😆 bu arada ben çoğunlukla yanıma yatırıp emziriyorum.1. Ayın sonunda reflü yatağıyla alıyordum yanıma onu emzirip uyuyordum o da yanımda uyuyordu. Şuan direkt yanıma alıyorum Allah’a şükür bir sıkıntı yaşamadık. Eli kolu bana değse hemen uyanıyorum bakmak için zaten. Dikkat ederek ve önlemlerin izi alarak uykunuz da hafife yanınızda emzirebilirsiniz. O emerken ben uyuyorum bazı geceler😄