Kızlar 37+4deyim. Geçen hafta bebeğim makat gelişe dönmüştü, doktor da ayın 4ünr kadar bekleyelim dedi ona göre sezeryan mı normal mi karar verilecek. Bebeğim çok hareketli ve aşırı aşağı da hareket ediyor rahatsız oluyorum.. sanki çıkacak ordan.. bu kadar hareketli olması normal mi? Yaşayan var mı?