Genelde sırt üstü yatıldıgı icin oluyor. Artık icimizde bebiş olduğu için bebiş baskı yapıyor ve biz nefes alamıyomusuz gibi hissediyoruz göğsümüz kalbimiz sıkısıyor sanki. Sola yan yatmak en güzeli. Eger geçmedigini hissediyorsanız viks sürün burnunuzun ucuna belki psikolojik olarak aldıgınızı düşünür rahatlarsınız 🤗