Esmats Beyzaa1222 benim kasık hafifledi diyebilrim ama belim kuyruk sokumu yani felaket durumda. Ayaklarımı diktim tepeye uzanıyorum
Esmats Diyoler gece çok korkuyorum duşa girmeye eşim de çok zor şartlarda çalışıyor uyandırmaya da kıyamıyorum ay valla kafayı yicem sağlıkla doğsun şu yaramaz
Diyoler Esmats belden asağı ılık suyla hafif ıslatın kendinizi rahatlama olup olmadıgını test etmek icin. Düsmekten korkuyosanız kalınca bi havlu atın duşun içine
gktgmom Melek0011 ben uzansamda devam ediyor bebek kasılıyor sürekli karnımda bir de bugün nst de düzenli sancılarım çıktı hemen çatı muayenesi yapıldı 1 cm açılmam varmış ebe bakarken kan geldi doktorum açıklığım az olduğu için yatış vermedi evde beklememi söyledi sıklaşırsa gelirsin dedi bekliyorum bende 😢
gktgmom Diyoler normal doğuma göre ilerliyoruz bebeğim baş geliş bugün nst de düzenli sancımda çıktı 1 cm de açılmam varmış ebe çatı muayenesi yaparken doğum başlasın diye uyarı vermiş kanamam oldu sancın sıklaşırsa gel dediler bebeğim karnımda toplanıyor sürekli bu sancı mı değil mi onuda anlamıyorum ama doktorum öyle oluyor dedi ilk gebeliğim korkuyorumda 😢
Diyoler gktgmom anlamadıgın sancının süresini say düzenli olarak aynı sancıysa dogum hazırlıgıdır. Videolara falan bak istersen doğumu baslatmak icin neler yapılıyor vloglarda falan. Korkma sağlıkla gelir umarım. Bilmiyorum neye inanıyosun ne derece inanıyosun ama eğer inanıyosan dualara zikirlere sarıl bol bol 🙏🏻 umarım güzel haberlerini burda okur mutlulugunu paylasırız en yakın zamanda 💕
gktgmom Diyoler amin inşallah Rabbim hepimize hayırlısını nasip etsin umarım bu süreci en güzel şekilde atlatırız 🙏🏻 en iyisi takip edeyim sıklaşırsa gideceğim mutlaka videolardaki hareketleride olabildiğince yapmaya çalışıyorum bir de ben meryem ana otu aldım onu kullansam mı diye düşünüyorum anneme okutacaktım
Diyoler gktgmom onun hakkında bilgim yok ama cok görüyorum. Hurma net bilgi ama doktorum ben söyleyince yiyeceksin acılma yapıyor dedi daha yeni
Esmats Diyoler ben de hastaneyi aradım geçmezse gel şu anlık bir sıkıntı yok gözüküyor dedi, görüncemle konuştum o da aynısını söyledi 3 çocuk annesi hepsi de normal doğum oldu onun, yatistirdi biraz beni sağ olsun, şimdilik iyiyim uyumaya çalışıyorum
Diyoler Esmats cok sevindim ya 🥰 iyice dinle çnin o zaman hazır rahatlamışken vaktinde sağlıkla gelsin inşallah 🥰