Esmats Sbeki kızım olsaydı kesinlikle Ülkü olacaktı, oğlum oluyor babası seçti Meriç Ata koyacağız. Umarım Türk ve Türkçü nesiller yetişir, çoğalır. Adıyla yaşasın şimdiden hayırlı olsun.🙏
Tutaste_ Sbeki olsun patentini almadı ya 😀 ülkü çok güzel ayçada güzel aslında nilsu disında guzel ısımler
Tutaste_ Sbeki olsun patentini almadı ya 😀 ülkü çok güzel ayçada güzel aslında nilsu disında guzel ısımler