Hafsaxx Kızlar bu durumda olan var mı? Doktorunuza falan dediniz mi hiç? Zaten artık baskı hissediyorum ara sırada adet sancısı gibi vuruyo ağrı kasıklarım karnım belim bacaklarım ağrıyo. Sürekli bide bu durumu yaşamak daha zorluyo. Genelde herkesden ishal olduğunu duyuyorum ki buda iyi bişeymiş vucüt duğuma hazırlıyomuş kendini.
aevrl Hafsaxx Bol bol meyve ye.Siyah erik,şeftali,kayısı.Balık,ıspanak,yogurt yiyebılırsın çok iyi gelir.Ben hamılelıkte kabızlık sorunu yaşamadım ama doğumdan sonra yaşadım ve çözümü bu şekılde buldum.
Hafsaxx Kızlarr yaşayan varmıı? Bunun için hamilelikte bi ilaç kullanılıyomu? Ona göre hastaneye gidicem bende. Yani normal diyolarsa hiç gitmeme gerek yok mecbur geçicek doğuma kadar böyle.
Manolya-27 Kefir de içebilirsiniz canım ben çok faydasını gördüm.. 36+2 olduk şuan bende de ishal sorunu var 😑
Yagmureyll Kuru kayısı kuru üzüm yemeni tavsiye ederim ben daha 17+3teyim bir kaç gün arayla kabızlık yaşıyorum çok sinir bozucu