Seninle aynı durumdayım 2 kez hastanelik oldum midemde gastrit var üstüne bulantı eklenince daha beter oldum serum verdiler kızım 2 yaşında perişan oldu şimdi biraz biraz iyiyim bulantı ilacını değiştirdim iyi hissetmedikçe yemek yapmıyorum gaviscon yazdırdım içiyorum arada iyi geliyor sakız sade soda dene bişeyler iyi gelen illaki bişeyler olur benim 13 haftalık ozamana göre iyi sayılır işte geçmesede