rr321rr ben bi 4+4 kese için gittim kendi doktorum yoktu başka doktor baktı sonra içime sinsin diye kendi doktoruma gittim 5+5 de ondada detaylı doktorumla konuşup keseyi gördüm bebek gözükmedi dedi haftaya tekrar gel dedi ama rutun hamilelik tahlili yaptirdim sonra 6+3 haftalikken gittim ondada hem bebek hem kalp atışını duydum hersey yolunda deri folik asit ve progestan kullanmıyorum progestan ben kullanmak zorunda olduğum için erken başladık bidaha 1 ay sonra gel artık dedi sık sık gitmek istemiyorum çünkü 8 ay önce doğum yaptım sezeryan ile kaybettim orayi görünce sitres oluyorum ne kadar az gidersem benim için iyi diye gitmiyorum eğer kötü anil olmasa 15 günde bir giderim hem kötü anılarım hem bebeğimin cansız bedenini aldığım hastane eşim de oraya götürmek istemiyor hastane değiştirelim dedi ben olmaz dedim çünkü doktorum mükemmel sırf onun için sabrediyorum tek duam sağ saglim kuacagima alıp ordaki kötü anılarımı iyi anılar ile doldurmak istiyor sadece 😔 sende takipli doktorun varsa git görüş yoksa 2 hafta bekle hem bebegi hem kalp atışını duyarsin bi gittiginde