Smr5242 cok cok cok iyi anlıyorum sizi, doktorlar icin hasta değil müşteriyiz maalesef. Günde 100 kere aynı hastalıgı görünce his, hassasiyet cogunda kalmıyor🥹 suan 15 haftalık hamileyim umarım sağlıkla dünyaya gelir hepimizinki 💕 biz bir yıl boyunca bebek denedik sürekli test yapıp gizli gizli ağladık. Kimse kimseye söyleyemedi ama icimizden hep herhalde bizim cocugumuz olmiycak dedik. Ağladık üzüldük imrendik. Sonra tedavi olurken akışına bıraktık anne olarak ben baba olarak eşim tedavi süresindeyiz bi bakalım zaten suan denemek saçma zaten iyilesme süresi var dediğimizde ben hamile kalmışım.(eşimin ameliyatından önce, esim ilac vitamin almadan ben sadece folik ve omega3 kullanırken) Gerçekten kafaya takınca vücut stres altında kalıyor buna inanıyorum. Cok kafanıza takıyosanız gerçekten kücük bi prof. Destek alın en azından icinizi dökün. Bu konuyu düşünmeyin sağlıklı yasamaya calısın. Eşinizle güzel vakitler geçirin. Allah nasip ederse siz hazır oldugunuzda bebeğiniz karnınıza düşecektir elbet 💕