Arkadaşlar merhaba 18 temmuzda regl oldum ardından reglimin üstünden 12 gün geçti yaptığım bütün gebelik testleri pozitif çıktı herkese hamilelik haberi verdim üstüne bugün regl oldum 6 haftalık oldum diye sevindim doktora gittim doktor ultrason ile baktı kese bebek göremedi idrarın gelirse öyle gel rahmin gözükmüyor dedi neyse eve geldim başka zaman giderim belki erkendir diye düşündüm eve gelip lavaboya girince iç çamaşırımda leke gördüm bildiğin regl oldum ondan sonra normal kanamam başladı tekrar gittim doktora kanamaya baktı ultrason ile yine baktı normal regl olmuşsun dedi düşük falan değil dedi ama hem regl tarihimin geçmiş hem testler pozitif çıktı hep bugün bile test yaptım yine pozitif başına gelen var mı ya çok üzüldüm ve çok şaşırdım