Ben de 36+3 de doğum yaptım 30+1 den beri bebeği içerde tutmaya çalışıyorduk. 33. Haftada zorladı bebek öyle olunca 2 doz ciğer geliştirici vuruldu. Doğum yaptığım gün kontrolüm vardı doktor kilosu 2700 demişti ama bebeğim doğduğunda 3145 gr dı hem şaşırmış hem sevinmiştim şuan 3 aylık Allah’a şükür hiç bir sıkıntımız yok küvezde de kalmadı