Hasreterel Ysmn23 bu gece 29haftalık olcam ınsallah ayın 24de doktor randevum var en son ayın ucunde gıttım 1.100gramdı suan bılmıyorum
tazeanne61 Ben de 23+4 üm doktor 720 gram söyledi biraz ilerde gidiyor dedi siz hatırlıyor musunuz bu haftalarda gramını
NisanRana tazeanne61 maşallah gayrt iyi ben geçen hafta gittim 25 haftalık 680 gramdı seninki tombiş olcak ozmaan ne güzel
Maviyesil121212 tazeanne61 benim 25+2 yken 840 grdı. Ama senin haftandayken kaçtı hatırlamıyorum. Doktorum çok iyi demişti
tazeanne61 Alyamm belki de bu haftalarda kilo alıyo olabilirler Takip etmek lazım kilosunu Her şey yolundadır inşallah 😊