Ay bakmayın sinirden gülüyorum.
Her gün bir yerim ağrıyor anlamıyorum.
Bu akşam da gaz sancısı çekiyorum. (Çekmeyen beni asla anlamaz )
Zabaaaaaaha kadar fosur fosur uyumak istiyorum bi kerecik ya.
4 haftalık hamile olduğumu öğrendim 32 deyim hep bi sıkıntı 😅
Gaz sancısı mı ararsın , hemoroid mi , bebek aşağı da , bebeğin eşi aşağı da , kaşıntı , ileri derece de enfeksiyon , reflüüüü daha aklıma gelmedi 😅😅
- Bilemiyorum benim zor 😬
Ölüyorum ağrıdan önerisi olan var mı ?