Gece yatarken bebelerinize kışın ve yazın ne giydiriyorsunuz hanımlar daha önce de post actım ama çok cevap veren olmadı bir daha sormak istedim :( ilk gebeliğim tulum mu rahat olur alt üst mü gece yatarken özellikle kıyafet değiştmeye gerek var mı gündüz giydirdiğimiz tulumlar vs ile yatırsak olmaz mı yenidoganda pek seçenek yok çünkü