tuba6006
Aynıymışız sizinle 🥰 bende şuan 37 yim. Eğer 38 lerde almak isterse 09.09 olsun istiyorum, 9 eylülde 38+3 olmuş oluyorum. Bakalım doktor ne diyecek. Ama bebeğim ne kadar karnımda dursa gelişimini tamamlasa daha iyi tabiki bizim için. Nasıl sağlıklı oluyorsa öyle olsun inşallah 🥰 kolay doğumlar dilerimmm❤️