Kizlarr yarim parmak açilmam var pazar günu gece hastabeye yatısım yapilicak bitane fitille acilma olmasıni saglicak doktorum pazartesi gunu de nasip olursa kizima kavuşucam şuan hersey yolunda agrilarim var biraz korku mutluluk var cok degisik hissediyorum kendimi yolun sonunu görduk baslarda hic bitmicekmis ama bitiyo hamileligimi ozlerim diye dusunuyorum sizde durumlar nasil günlar alindi mi