Kdr1963 evet öncelikle doktoruna gidiyorsun muayene filan olmadiysan muayene ediyor daha sonra o seni yönlendiriyor canım laboratuvarda yapılıyor.. aç karnına kan alıyorlar sonra gazlı ve şekerli bı içecek içiyorsun daha sonra saat başı kan alınıyor 3 defa