Liimon Aşılama ile 6haftalık hamileyim. İş yerinde düştüm popomun üstüne. Kanamam ya da ağrım yok. Özelde doktor yoktu devlete geldim. Çok bekletiyor. Kötü bir şey var mıdır?
blackeagle Liimon belirtiniz yokmus ağrı falan Allah’ın izni ile bişey olmaz karnınızın üzerine düşmemişsiniz sonuçta içinizi ferah tutun Allah kısmetini verdiyse ne olursa tutunur onlar bize🤲🏼💞
Diyoler Sol yatar pozisyonda dinlenin 24 saat kendinizi takip edin kanama olursa en yakın hastaneye gidin. Benim annem de bana hamileyken düşmüş kaldırımda. Doktoru bu sekilde yönlendirmiş cok sükür bişey olmamış. Umarım sizin de böyle olur 🙏🏻