ylnrs ben ikili tarama yaptırdım temiz çıktı bugün kontrolüm vardı kalbinde parlaklık var dedi doktorum ,genelde gebelerde görülüyormuş ama %14 Down sendromunda olabiliyor dedi başka bulgumuz yok.
Doktor fetal dna önerdi ,imkanınız varsa onu yaptırın ikiliyi boşa yaptırdım ben yani anlatmak istediğim o açıkçası .
Kafamda soru işareti kalmasın diyorsanız nipt testi (fetal dna) yaptırın .