busraaakssss 36 haftalik oldum özele gidiyorum 2.dogumum 38de alırız dedi sezaryan çünkü doğumum eylülün kaçına gelir sizce
yokusbebek busraaakssss 9-15 Eylül arası olur muhtemelen. Ben de 36 haftaligim 39. haftaya verdi. 16 Eylül’de olacağım.
Ayliz010 busraaakssss ben 37 hafta 3 de alinicam yani carsmba 5 ci dogumum 4 duncu sezedyan olucak her dogumda 1 hafta geri aliyolarms doktorum dedi 4 eylul amelytta olucam
busraaakssss yokusbebek benim arada yükselen tansiyon problemim var maalesef 3 gün hastanede yattım ondan 38de alalım dediler
busraaakssss Ayliz010 bende bugün görüştüm eğer tansiyonumda sıkıntı çıkmazsa 13 eylülde doğum olucak