yokusbebek Kızlar doğum izninde olupta seminerle ilgili gorevlendirildiniz tarzı mesaj/bilgi alan oldu mu? Milli eğitime gidecektim ama yarın malum resmi tatil. Sizlere sorayım bi dedim.
Jasmine_can yokusbebek geçen hafta 32.haftamda izne ayrıldım. Bana görevlendirildiniz diye mesaj geldi. Müdür yard.mesaj attım. Sizi yazmadık hocam resen yazmışlar, sorarlarsa cevap yazarız dedi. Sıkıntı olacağını sanmıyorum.
Tchranne yokusbebek Doğum yapalı bir yıl oluyor okula gitmedim bir yıl.Goreve başlayacağım mesaj da gelmedi.Ben de saf saf yarın milli eğitime gideyim diyorum iyi hatırlattın valla 30 Ağustosu😂Analık ben de unutkanlık yaptı
yokusbebek Jasmine_can Yani çok saçma izne ayrilmisiz, mebbiste yazıyor izin. Neden buna bakmadan seminere yazıyorlar anlamadım.