annesininballisi Her ne kadar oğlumu kucağıma alacağım icin heyecanlansam da birazcık içim buruk cünkü yarın aynı bedende son günümüz bizim arkadaşlar. Cumartesi günü 38. Haftamızın ilk günü mecburi sezeryan olucam ve oğluma kavuscam insallah 🙏🏻 Dua edin buraya kolay bir doğum hikayesi ile gelebileyim. Korkuyorum ama mutluyum da… cok değişik duygular hissediyorum… karmakarışık.. Biz yolun sonuna geldik darısı isteyen bekleyen herkesin basına sağlıkla insallah 🙏🏻💙 bu son bize cok güzel baslangıçlar yasatsın insallah 🙏🏻
Bguzeel annesininballisi yaaa sağlıkla alın inşallah agrısız sızısız. Benmde az kalınca böyle postlara bi 🥹 şu emoji oluyorum
Xxxxci annesininballisi Allâh sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin 🙏 benimde en çok özleyeceğim şey bu olacak onu içimde hissetmek, haraketleri vs hepsi çok özel hayatımın en güzel anları onunla bir bütün olmak aynı bedende ama kavuşmak eminim bir o kadar daha güzeldir 🙏🥰
Berfinkorkutt annesininballisi yaaa sağlıkla mutlulukla kucağınıza alın. 2.5 ay önce sezaryen ile oğlumu kucağıma aldım ve sabaha kadar asla uyuyamamıştım sürekli karnımı okşayıp sevdim konuştum ama şimdi kucağımda dünyanın en güzel şeyiymiş anlatılmaz yaşanır dedikleri cinsten❤️ bazen hala sanki karnımda tekme atıyor gibi hissediyorum o kadar güzel ki
Flanoz Ben de yarın doğuma giricem. Sanki hiç idrakinde değilim olayın. Ne hissedicem bilmiyorum. Böyle iyidik sanki aynı bedende yaşıyorduk
annesininballisi Flanoz biz bu güne gelebilmek icin cok çabaladık en azından 38. Haftasına gelsin diye inanın su son 3 4 haftada neler yaptım. O yüzden bi an önce sağlıkla kucağıma almak istiyorum. Allah size de kolay bir doğum nasip etsin insallah 🙏🏻
annesininballisi Xxxxci karnımdaki çoğu hareketi aklımda kalsın diye minik minik videolara alıyodum en basından beri ama hissetmek gibi olur mu bilmiyorum ☺️ kavuşacak olmanın heyecanı Baska gerçekten 🙏🏻
Xxxxci annesininballisi maalesef aynı hissettirmeyecek hatta gün gelecek unutacağız bile ama sonuçta o anları bizler yaşadık anda kalmak dedikleri bu olsa gerek 🥲🙏
annesininballisi Berfinkorkutt ya sağlıkla büyütün insallah 🙏🏻 bende 2 gece muhtemelen uyuyamayacağım elimi karnımdan indiremiyorum öyle ki eşim bile her fırsatta elini karnıma koyup dalıp gidiyor ☺️