Aynı dediğiniz durumu bende yasıyorum 25. Haftadan itibaren su an 35 haftalık biraz daha şiddetlendi ve özellikle ayak üstü durup veya iş yaptığımda resmen bacağımı kaldıramıyorum eşim yardımcı oluyor sanki bir yere vurmuşum da morarmış gibi cok canımı sıkıyordu bu durum etrafımda hic böyle ağrı çeken yoktu ama yalnız olmadığımı öğrendim içüm bi tık da olsa rahatladı valla. Öyle bişey ki yürürken dönerken yatıp kalkarken bile bazen bağırtıyor beni :/