Diyoler yoo aclik konusunda cok biseyim yok ama onceden hamile kalmadan once yani oyle bi şeker istegi turuyordu ki bni adet günüm harici yani millet 2 dilim baklavayi zor yiyordu ben 4 5 dilimle anca kesiliyordum ve o tatliyi yemeden gecmiyodu o tatli istegi yerini cikolata fln da tutmuyordu yani simdi hamilelikten kaynakli galiba tatliyi aramiyorum hic 😂 gecen esim almis biraz tek basina yedi hic yanina gitmedim canm cekmedi bile bask zmamn olsaa ohooo 😂