Alpere gittim doktorum d vitamını ve b 12eksıklıgıde çarpıntı yapar özellikle aç kalmakta beslenme düzenini degıstırelım dedı hiç acıkmıyorum dedim ama dinle beni dedi 3saatte bir çerez meyve verdı
1hafralık B12iğnesi yazdı gunluk vuruldum
Haftada iki defa da d vitamini hapı kullanıyorum
Gercekten hem vücudum dinçleşti hemde çarpıntılarım bitti kalp krizi gecırıyor um sanıyordum o kadar şiddetliydi nabzım tansıyon hep düşük çıkıyordu