Ayseglnzlcat Kızlar meraba 38 haftalık gebeyim dün doktora gittim beneğim makat geliş dedi ama bekle haftanı belki döner dedi dönmez isede sezeryan sizindd başınıza geldimi dönermi oğluşum 🤔🤔
Biz Cnm bebekler sürekli dönüyor bi aşagı bir yukarı benimde 38 de gittim makat gelişliydi 39+1 de gittim kafası aşagıydı şimdi cuma günü gidecem 40 hafta olucam bakalım yer değiştirmiş mi son ana kadar sürpriz yapabiliryorlar