Mltm_93 Kızlar idrar yolu enfeksiyonu cikti bende şuan 11+2′yiz. Doktor tek seferlik kullanılan monurol toz olan antibiyotikten verdi. B grubu antibiyotikmiş. Aranızda kullanan var mı? Kullanıp kullanmama konusunda çok tedirginim..
Nananan Mltm_93 ismini hatırlamıyorum da tek şase şeklinde gece yatarken içiyorsun değil mi eğer ondansa bende kullanmıştım
Silaybooo123 Mltm_93 monurol bir antibiyotik değildir ama ve bir. Zararı olsa zaten doktorlar vermez☺️
12_annee Mltm_93 bende kullandım bir sorun yok zaten idrar yolu enfeksiyonu erken doğumu tetikliyor canım doktorlar kolay kolay ilaç vermiyor hamilelere