Mrvmrvmlh Benim galiba nişanım geldi akıntıyla karışık kandı 36+1 deyim başına gelen varmı böle bişey 🫣
gzm_42 Mrvmrvmlh benim ilk gebeliğimdeyken doğumdan 3 gün önce gelmişti sonra doğumum olmuştu canım ama herkesinki bir olmazmış ama korkmayın haftaniz gayet iyi doğum olsa bile sknti olmaz
birkimseee Mrvmrvmlh geldi mi tekrar yoksa ten seferlik miydi nisan sürekli mi olan bi şey ki acaba benim de ilk bilmiyorum 🙈
4949zilanerturk Mrvmrvmlh Benim de 36+6′da dediğiniz gibi nişanım geldi ama doğum 40+5′te oldum mesela
Yazgul_kurt22 @Mrvmrvmlh bende 33 .haftanın başı geldi kansizdi ama post açtım hatta nişanı gelipte 38 i görenler varmış. Sağlıkla gelsinler
Mrvmrvmlh gzm_42 ay inşallah canım korktum haliyle ilk gebeliğim ama gelip hemen doğum olmayanda çokmuş kız bebek erken gelir diyo herkes 🤷🏻♀️
gzm_42 Mrvmrvmlh aynen hemen doğum olmuyor genellikle 1 gün sonra 3 gün sonra 1 hafta sonra bu belli olmuyor stres yapmayın 🥰
Beybimelisa 40+1 im düzensiz sancım var açıklık var ve pazartesiden beride arada nişan geliyor hala doğum olmadı. Yani endişelenmeyin hemen olmuyor herkeste farklı demekki
Mrvmrvmlh birkimseee tek sefer geldi sanırım tek seferlik bişey doğumun yakın olduğunu gösteren bişey ☺️
birkimseee Aerithma normal mi doğum oldu peki, nisan gelince açıklık da oluyor deniyor ama ne zaman hastaneye gitmeli
Aerithma birkimseee normal doğum oldu evet. Ben nişan geldiğini anlamadığım için hemen hastaneye gittim. Doktorum söyledi istersen hastaneye yatıralım dedi. Hastanede 5 gün yattım açıklık 1cm di ama doğum olmadı. 39.haftamda sızıntı şeklinde suyum gelmeye başladı ondan sonra doğum yaptım.
Sabriye48 Benimde 36+5 bu sabah tek seferde geldi başka sancım falan yok bakalım bebiş ne zaman gelcek