Serapkayaa1234 Allah gönlüne göre versin, ama şimdi çocuk istememek için bı bir nedeni açıklaması varmı eşinizin, çünkü bu sadece onun tek başına karar vereceği bişey değil, siz bir kadınsıniz ve normal sağlıklı bir kadın illa çocuk ister sizin hakkınıza girmiş oluyor çok büyük bir günah, o zaman evlenmeseymiş bide yaşınız tam müsait 30 dan sonrası artık ikinciyi düşünmeniz gerekiyor normalde inşaallah hakkınızda Hayırlısı olsun