Selam kızlar
21 haftadayım . detaylıya girdim ve %35 plesantada kanama görüldü . Ben oksapar ve ekopirin kullanıyorum . Doktorum bana düşük önleyici birşey vermedi. Başına böyle birşey gelen var mı ?
Kanama neden oluşmuş yani anlamadım :( kafama da takıyorum moralim bozuk . Doktor riskli görmüyorum dedi ama yine niye oluşmuş kanama alanı