selencinaar Sevvallcosan galiba kendi doktorumu önercem Selma Coşkun Uysal bana en sakin en iş bilir o geldi bende memnunum ne sorsam cevaplıyor biraz soğuk ama oda önemli değil işini iyi yapsın yeterli
Tazeeanneee Sevvallcosan tea hanımda iyidir ikinci gebeliğim ona gidiyorum yine oda soğuk ama iyi bir doktor
minikveben Sevvallcosan kesinlikle Tea hanım ilk doğumumu onunla yaptım gayet bilgili ve sakin bir doktor 🌸
Sevvallcosan selencinaar çevremden biri daha önermişti sizden başka da yorum gelmemiş teşekkür ederim cevabınız için😍