Benim de oğlumda 40 bitti gelmemişti bebek, 41 dolarsa müdahele ederiz artık demişti doktor. 40+5 te suyum geldi biraz sancı başlamayınca suni sancı verildi. Ben de sizin gibi korkuyordum fakat rahat olun düzeyini iyi ayarlarlarsa anlatıldığı gibi olmuyor. Bence bebekte her şey yolunda giderse normal doğumu zorlayın, doğduğu an bile tüm ağrı sızı bitiyor müthiş rahatlık.