Yaklaşık 1 aydır sol tarafımda ağrı oluyor. Ara sıra oluyor ama kafama takılmaya başladı. Kürek kemiğimden koluma koltuk altıma omzuma bazen de memeye doğru buruyor sanki. Öyle ilaç almalık kadar falan değil, pozisyon değiştirince kendiliğinden bir süre sonra geçiyor. Aklıma çok takılmaya başladı. Sürekli yan yatmaktan olabilir mi, başına gelen var mu?