Kızlar bu sabah sezeryan yaptım spinal anestezı ile bi saat önce enseme ve sağ omuz altımda öyle bi ağrı başladı ki felç oldum sandım çığlığı bastım evden doktor geldi bi ağrı kesici yaptıracak şimdi sizdede oldu mu nasıl geçirdınız canım çok yanıyor