Ecesareerva Kızlar 33+5 olduk ama dun geceden bellı bebegın hareketlerını hısetmedım sımdı de cok derınden cok yavas hareket edıyor bır sorun olmus olabılırmı😌
Ozge1008 Ecesareerva bende 33+2 haftalığım bazen karnımı yırtıp çıkıcakmış gibi hareket ediyo bazende narin narin vuruyo. Bazen de nerdeyse hiç hissetmediğim oluyo🤷🏻♀️
Ecesareerva Gecen nts de de kalp atısları derınden ve gec alındı korktum bende sımdı bı an hareket etmeyınce🤦🏻♀️