Hamilelikte özel sağlık sigortası geçerli olmuyor bildiğim kadarıyla ya en az hamile kalmadan 1 ay önce yaptırmak gerekiyor ya da bazı sigorta şirketleri en az 1 yıl şart koşuyor. Yapan firmalarda en az doğum ücreti kadar fiyat çıkarıyor. Ben Anadolu sigortadan yaptırmıştım 1 ay beklemeli hamile kalmasaydım boşa gidecekti ama o riski göze aldım çok şükür 1 ayı doldurur doldurmaz hamile olduğumu öğrendim şuan her şeyi karşılıyor gittiğimde hastaneye sadece 15 TL katkı payı veriyorum o kadar.