Niloyaaaaa ceren-123 o dönemlerde benimde çok oluyordu canım hatta hafif bi üşüme hissetsem göğüs ucum inanılmaz acıyıp sızlıyordu sanki acı biber sürmüşüm gibi yanıyordu ucu.. ama son 3 aya girince öyle bir şikayetim kalmadı hatta göğüsler indi sarktı söndü çirkin bi haller oldu 🥹🥴
Niloyaaaaa ceren-123 gerçekten öyle bebişlerin canı sağolsun ama insan yine de bir üzülüyor evrim geçiriyor vücut resmen ve sanırım eskisi gibi olması çok zor emme dönemi bitince iyice sarkmasa bari 🥹