Kızzlar benim malesef gecen nstde sancılarım cok yüksek cıktı progestan ve serum baslandı ama belim sırtım ufacık agrısa korkuyorum artık paranoyaklastım :(( simdide ağrıyo bu haftalarda bu sikayet nst si normal olanlardada oluyomu :(( resmen belimi dik tutarken yoruluyorum cöksem bi dert