50_68 Ateşim 38-38 buçuk bel ağrım her yerim ağrıyor öğlen hastaneye gittim iki serum taktılar iki kere de nst ye bağladılar hala kötüyüm inmiyor ateşim tekrar hastaneye gitmeli miyim sizce? Bebeğe zarar verir mi ateş