Nurky Kızlar merhaba, nasipse doğumum Mayıs başında görünüyor. Deneyimli annelere sorum olacak 🤗 0-3 aylık 13 tane kısa kollu 0-3 aylık 7 tane uzun kollu çıtçıtlı body 0-3 yine 5 adet uzun kollu tulum aldım. Sizce çok mu fazla oldu ?
Rabisaliiii Nurky fazla cnn 0 3 leri çok giymiyorlar .bn genelde hep büyük aldım.diğer oglusta senn gibi yaptım hiç giyemedi çoğunu.gerci kardeşine kaldı.. 😁
Yalinn8 Nurky daha da olabilir, ben de baya aldim vallahi, eksik olmasin fazla olsun, kullanilmazsa da ihtiyaci olan bi kuzuya giderr, her turlu ise yarar😉
Gulcag Nurky canım bundan sonra 3-6 aylık ya da 6-9 aylık al bebişler çabuk büyüyor maalesef iri bir bebek olabilir çok çok fazla değil çünkü bizde devamlı üst değiştirirler az çok benim de böyle annem hergün değişecek diyor bir de artık göbek düşene kadar yıkamayın diyor doktorlar onuda göz önüne alırsak hergün üst değiştirmek gerekli😇
Sultansare Nurky bence çok da fazla değil her bebek farklı oluyo tabi ama bende oğlum doğacağı zaman hızlı büyür diye az aldım ama çok sık değiştirmek zorunda kaldığım için çok pişman olmuştum şimdi kızım için fazla almayı düşünüyorum benim de doğumum mayıs başı gibi inşallah 😊
Scarlett Bence normal çünkü çıtçıtlıları kirlendiği için bol bol değiştirecekmişiz. eksik olmasındansa biraz fazla olması daha iyi
Nurky @Rabisaliiii hahha benimde ilk çocuğum giyemezse saklarım diyorum ama bilemedim en son aldığım 0-3 aylık zıbınları 3-6 olarak değiştireyim bari :) bir de Mayıs soğuk mu sıcak mı olur insan bilemiyor 🤷🏼♀️
Arzymn Nurky her gün yıkıyorsun ve temizini giydiriyorsun, hele kusan bir bebek olunca günde 3 kez değiştiriyotsun. Bence de normal, bana da fazla alma dediler, çocuğum bi doğdu , herşeyi büyük almışım giydirecek bişey bulamadım gittim tekrar aldım.
Smyyglgn54 Nurky ilk 3 ay cabuk buyuyorlar🤷♀️cogunu giydiremezsin bile. Ben herseyinden 5 er tane aldım😊nasilsa tekrar alisveris yapmak zorunda kalcaz🤗
Hbsanneoluyo Nurky cnm 10 tane kısa kollu alsan yeterdi tulum almışsın Bi de yaz bebeği uzun kollu ya gerek bile yoktu hiç alacaksan da biraz büyük beden alsaydın keşke hatta etiketle fiş duruyorsa değiştir bence uzun kolluların bedenini Güle güle sağlıcakla giydirirsin inşlh
Nurky @Hbsanneoluyo aldığım yerde iade var iade edicem artık en son aldığım 5 li kısa kollu zıbını :)