Baby-ES 8.haftayı geride bıraktık. Baş dönmem, halsizlik, ara ara giren bulantılarım kendimi sürekli yatarken dinlenirken buluyorum. Yorulmaya hiç gelemiyorum. Siz de durumlar nasıl ? Tavsiyeleriniz var mı?