Damisiri ben sezaryen oldum ve 2 saat sonra ayaklanmıştım 2 adet gecelik götürdüm ama boşa götürmüşüm kendi bedenimden 1 beden büyük gömlek pijama set almıştım onu giydim ve o kadar rahat ettim ki kesinlikle tavsiye ederim. Crocs tarzda terliklerim vardı altı kayma yapmıyor diye onu giydim hep. Hastane mecburi hasta bezi takıyor sezaryen sonrası ben onu hastaneden çıkarken çıkarıp depend kullandım ondan da çok memnun kaldım baya geniş ve rahattı bir de kızlar aklınızda bulunsun doğumdan önce okumuş olursanız bunu gazınızı çıkarmak için 1 çay kaşığı çörek otunu suyla yutun ve ayağınızı 1 dakika çıplak yere basın hemen çıkıyor