Meryykb01 Doğum sonrası ne zaman adet oldunuz?ben hala adet olmadım ve kasık ağrısı yaşıyorum adet olucak gibi..yaşayan var mı bu durumu ?bir önceki postta cevap alamadım yok mu kimse
Sumruhazal Meryykb01 bazen 6 ayı buluyor bu çok normal bazıları 49 günü gecınce oluyor mesela ben ilk kızımda 7 çı ayda adet gördüm sızın ne kadar oldu
eceyc314 Meryykb01 ilk doğumumda 1yıl üstüne adet oldum. 3 ay önce 2. Doğumum oldu hala adet olmadım.
mervemurat16 Meryykb01 7 ay oluyor hala adet olmadım kişiden kişiye değişiyor kimi 1 sene olmuyor kimi doğurduktan 40 ı çıkmadan regl oluyor
Hdeniz61 Meryykb01 8 ay oldu hala adet olmadım. Doktor 1 yıla kadar olmamak normal. 1 yılı geçerse gel demişti.
Fatmaa_D Sumruhazal acaba normal ve sezeryan arasında fark oluyor mu ki benim sezeryan olacak kişinin bünyesine göre mi değişiyor adet görme süreci acaba çok merak ettim bunu..
Kbrakrs Meryykb01 bazen evet tamam bu sefer olacağım dedim zamanlar oluyordu ama genelde olmamanın rahatsızlığını da duymadım öyle regl sancısı da çekmedim her ay.
Meryykb01 Sumruhazal ha anladım teşekkür ederim olmadığımız süreçte kasık ağrısı normal mi diye merak ediyordum
eceyc314 Meryykb01 evet oluyordu. Özellikle her ay belli dönemlerde baya hissettiriyordu ağrı kendini