Selam kızlar normalde her ayın 8 inde regl olurum ama pc uygulamasını kullanıyorum, bu ay 31 cektgi icin sanırım 6 sı regl günü olarak gösteriyor dogru mudur yanılma payı varmı? Regl den iki gün önce erken gebelik testi yapıcaktım 6 sında yapacaktım ama uygulama regliyi 6 sı olarak gösterdigi icin ne zaman test yapmalıyım sizce ? En dogru sonuc ne zaman alabilirm