Jasmine_can Arkadaşlar normal doğum düşünüyorum. Vajinayı esnetip, yumuşatmak için zeytinyağıyla falan masaj yapanlar oldu mu? Nasıl yaptınız, faydasını gördünüz mü?
Kubracigimm Jasmine_can perine masajı yapabilirsiniz. Ben doktoruma sorduğumda en güzel perine masajı ilişki demişti. Riskiniz yoksa bol bol ilişki yaşayabilirsiniz. Benim 3 dikişim vardı dışarıdan kesi attılar , o da herhangi bir sıkıntı yaratmadı. Ama herkeste olacak diye bir şey yok sizde olmaz belki 😌
Elfbzkrt Jasmine_can daha dün doktorum köpükle masaj yap yağ ile masaj yap dedi birde eğil kalk squat hareketini yap dedi
Hosgeldiannelik Jasmine_can ben de perine masajı yapanlardanım, biraz yapı meselesi sanırım benim dikişim oldu ki 3030 g doğdu kızım. Arkadaşım 3740 g doğurdu sadece pilates yapmıştı gebelik başında o dikişsiz doğurdu 🤷🏼♀️ şu an 2. Gebeliğim yine yapacağım ama perine masajını pes etmeden
Einan Jasmine_can doktorum bana perine masajini yapmami söyledi 4 gundur başladım. Birde doguma gelirken hindistan cevizi yağı istedi benden dogumda kullanıyormuş
ttazeannee Jasmine_can bana ebe sıvı vazelin kullanıyoruz demişti gerçekten de doğum esnasında çocuk çıkarken hep bişeyler sıktılar döktüler kolay kayması için
BerivanLina Einan ben dogum zamani dogumhanede izledigim videolardan doktorlarin anlatimlarindan aklimda kalmisti. Dogum zamani sanci cekerken perine masaji yapiyordum ustune hemsire geldi gordu 😂 napyon sen dedi enfeksiyon kapacak bilmem ne sen ne anlarsin perine masaji yapiyorum dedim.😂😂 O zamanlar cok bilinmiyordu 4-5 yil once😂
mickey Jasmine_can Ben perine masajını bebek bakım yağı ile yapıyorum. Ama doktorum zeytin yağı yada kantaron yağı ile yapabilirsin demişti. Öneri olsun
07sym07 Bende normal yapicam sanırım çatı muayenesi oldum bugün gayet yaparsın dedi doktorum 2 cm açılmam varmış ama korktum ben ya 😔
Jasmine_can 07sym07 zor mu geçti? 10 eylülde çatı muayenesi olcam ben de. Aslında tüp bebek tedavisindeyken her ay vajinal muayenelerden alıştım ama şuan genital bölge çok hassas ağrılar var. Ondan korkuyorum.
07sym07 Jasmine_can - yok korkulacak bisey stres yapmanıza gerek yok hafif orayı kontrol ettiği için rahatlık hissediyorsun sonrasında çok az ağrı oluyor yürürken falan ama sinek ısırığı gibi bende korkuyordum ama korktuğum gibi değilmiş korkma yani normal düşünüyorsan zaten hiç korkma kafanda bitir canım çatı muayenesi neymiş dicez bence doğumun yanında ilk defa doğum yapcak olmama rağmen bu sinek ısırığı gibi dedim 2 cm açılmam varmış birde
Jasmine_can Einan 34 haftalık olcam ben de başlayabilirim sanırım. Doğumdan çok o yırtıklardan dikişlerden korkuyorum. İşe yarar inşallah 🙏
Jasmine_can Kubracigimm eşim korkusundan yanaşmıyorki. Ya bişey olursa diye başından beri uzak duruyor. O yüzden iyice hassaslaştı vajina. Gelen giden olmayınca kurudu kaldı yavrum.🤣
Jasmine_can Hosgeldiannelik ben de denicem. Yapabilirsem doğum gününde bile yaparım. Doktor kesi-dikiş atarken hissettiniz mi? Çığlık attım diyenler var 🙀
Kubracigimm Jasmine_can Riskiniz yoksa hiçbir şey olmaz. riskiniz yoksa hiçbir şey olmaz bize gebe okulunda derdi ki 37. haftadan sonra sabahlar olmasın ☺️ hele bir de korunmasız ilişki doğumu da tetikliyor. İçerisindeki madde suni sancıdaki maddeyle aynıymış. Memelere dokununca da doğum tetiklenir. Ebemiz derdi ki yine 37. haftadan sonra eşiniz memelerinizle oynasın , siz yapınca olmaz eşinizin yapması lazım derdi.
Booksandcats Jasmine_can hahaha yorumunuzu okurken aynı biz dedim 🤣 söyleyince de kudurdun mu bekle biraz daha diyo eşim 🤣
Hosgeldiannelik Jasmine_can ay yok hissetmedim hatta bitti di mi deyince dikiş atcaz dediler. Ben kestiniz mi ki dedim
prens_prenses_annesi Jasmine_can en korktum aey dikis kesiydi aslaaaaaa hiss yokkk sanciya dayanani tebrik ederim sadece 😂
Jasmine_can Kubracigimm Evet kolay doğum yapanların bir nedeni de budur belki. Sonuna kadar yapıyorlar. Genital esnek kalıyor. Eşime de okuttum mesajı. Ben bişi olmaz diyorum inanmıyor. İkna edicem sonunda😁