Kardenizz Doktor ilk üç ay kullanmamı istedi yeni öğrendim gebeliği 2 gün oldu devlet hastanesinde bunu önerdi. Haftaya özele gideceğim kullanmalımıyım ne yapmalıyım
Emineee27 Kardenizz folık asit zaten gebelıgın ılk ayları kullanıyor herkesın doktoru farklı yazıyor tabi
Kardenizz Emineee27 evet ama zararı olmaz dimi devletteki doktor bana dış gebelikte olabilir dedi ama özeldeki doktor dış gebelik yok dedi normal gebeliktir fln dedi o yüzden güvenemedim ilaca
Kardenizz 97-Mucize özeldeki doktorla iletişime geçtik betam 470 di dün doktor haftaya çarşamba çağırdı görünür dedi
97-Mucize Kardenizz sizin düşünceniz canım bişey diyemem ben daha başlamadım özele 13. Haftadayım bu ay anca başlarım gitmeye. Bir tane nokta zaten bizim burada ücretler çok uçuk 2500 tl o yüzden biraz büyüsün istedim.
97-Mucize Kardenizz günlük 400 mikrogram dan fazla olmaması gerekiyormuş folik asitin. İçeriğinde o kadarsa için zaten almışsınız.