Sidelya bende ikiz gebeyim 12 haftalık olduk ama hala progestan kullanıyorum bendede oluyo öyle ağrılar sık sık dinlenmelisin ağır bişey kaldırma çok fazla temizlik işlerine girme dinlendiğin zaman ayaklarını biraz yüksekte tut bol su iç ama ben içemiyorum tabi 😅 midemi bulandırıyo 🤢