Azra_Mom Belgin12 33+6 dün kontroldeydik 2500 dedi ama neredeyse 2 hafta önde bebeğin gelişimi dedi o yüzden sanırım kilosu haftasına göre fazla
Bilibon 33-1 de gittigimde 2500 dedi kiz bebek ama 3 hafta onden gidio demisdi 34. Kontrolde 210 gr almis dedi bilmiyorum bakalimdogunca belki olur aetik yanilma oluyo sonucda ultrasonda
teachervera Belgin12 32 de özelde kendi doktoruma gitmiştim 2227 çıktı 34 de devlete gittim 2300 dedi 😀bilemedim hangisi doğru ama ikinci kızımı aynı doktorda doğum yaptım gramına kadar doğru çıkmıştı