Tutaste_ kızlar doğumda yaptığınız dua kabul olur derler hep. sizin oldunmu ettiğiniz dua buna sezeryan dahilmi acaba diye sormadan edemiyorum :DD
cansureis Tutaste_ Normal doğum yaptım dua ettim ama kabul olmadı bunda da nasip olursa doğurmak yine aynı duayı edicem😇😂
Tutaste_ cansureis valla artık tek umudum doğumda yapıcagım duanın kabul olması :D hayallerimi yıktın :D
Tutaste_ Kontes001 aaa hadi yaa insallah ikinciye olur 😀😀 doğru dua cok onemli valla nasıl dua ediceğimşde bilmiyorum 😀
Kontes001 Tutaste_ bu defa kendim için dua edecem 😀 dua ettiğimde sancı çekiyordum ama bakalım bunda nasıl olacak